بحث مخصص

الاثنين، 25 أغسطس 2008

اوعى تتجوز واحدة مدمنة نت


ماهي المشكلات التي ستقابلها إذا تزوجت من مدمنة كمبيوتر؟
- ستضطر أن تضع صورتك الشخصية على الجهاز كخلفية حتى لا تنسى شكلك!
*******
- ستستيقظ من نومك في الخامسة صباحاً
وتجدها تهذي جانبك بلغة Html.
*******
- ستتكلم كثيراً عن بيل جيتس حتى
تشك أن هناك علاقة بينهما.
*******
- طفلك سيرجع من المدرسة في أحد الأيام ويسألك" بابا.. هو يعني إيه ماما؟"
(هذا إن كنت بطلا ونجحت في الإنجاب منها)
*******
- سترفض زيارة والدتك لأنها لا تمتلك
جهاز كمبيوتر في منزلها
*******
- إذا استطعت في النهاية إقناعها أن تطبخ، سترجع من العمل وتجد المطبخ"محترق"
لأنها أرادت أن تلقي نظرة على"الميل"
*******
- سيقابلك زميلك في العمل ويثني على القميص الابيض الذي كنت ترتديه في منزلك أمس،
وعندما ترجع ستكتشف أ ن زوجتك العزيزة تترك كاميرا الويب مفتوحة 24 ساعة يومياً.
*******
- سوف تخلعك في النهاية لأتها أحبت صديقاً لها من ماليزيا عن طريق الشات وفي النهاية
ستجد نفسك هائماً في الشوارع بلحية طويلة وشعر أشعث وأنت تغني:
" بيل جيتس قاللي.. بيل جيتس قاللي.. يا حلوه ياللي.. قومي استحمي وقول علينا بقا يا رحمن يا رحيم وانا حسحس وحسحس انا
منقول هو الموضوع دمه خفيف جدا وعجبنى مووت بس لو فى فعلا بنت بالشكل ده الموضوع هيكون صعب جدااااااا

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

السلام عليكم

وفعلا شكلى هاخد بالنصايح دى

وهحطها فى اعتبارى وانا باختار خاصة أنها ستخلعنى فى النهاية علشان خاطر الواد بتاع ماليزيا ده

يا نهار مش زي بعضه تسيبنى عشان الواد بتاع ماليزيا

ده يبقى يومها مش فايت واللا أقولك

يلا سلام

د. محمد رضا يقول...

هههههههههه

حلو اوي

خصوصا صاحبها الماليزي

تحياتي ليك