بحث مخصص

الاثنين، 14 يوليو 2008

وحشتينى يااحزانى

أيوة كنت بحبك

وده كان

أيوة كنت بهواكى

وأعشقك كمان

أيوة كنت بسهر الليالى

فى عنيكى هيمان

أيوة كنت بكلم نفسى

من هجرك والحرمان

أيوة جرحتى قلبى

وخلتينى بقايا أنسان

أيوة ضيعتى حبى

ومعاكى فقدت الكيان

أيوة ياما سقبتك من حبى

وانتى ياما سيبتينى عطشان

أيوة ياما جرحتى قلبى

وأنا ياما أديتك حنان

أيوة فاكر لحظة وداعك

وفاكر كمان المكان

أيوة فاكر كدبك وخداعك

ونقش أسمى على الحيطان

أيوة ده بس

كنت وكنتى وكان زمان

جاية تانى بتقولى سامح

وأنسى اللى راح

لا وحياة حبى ليكى

وحياة قلبى اللى جرحتيه

لاوحياة شوقى ليكى

وحياة وعدى اللى خنتيه

لا وحياة جرحى

وحياة فرحى اللى قتلتيه

لا وحياة دموعى

وحياة خضوعى

وحياة عمرى اللى ضيعتيه

بتقولى أيه...................

بتحبينى.....................

وكمان حنيتى لسنينى

لالالالا ..................

أنا عايزك تنسينى

وتنسى قلبى اللى خدعتيه

حب أيه اللى جاية ترجعيه

ده اللى زيك قلبه خالى

كل حاجة تهون عليه

وداعا يا من كنت حبيبى

ليست هناك تعليقات: